Thursday, March 29, 2007

dva bezne vikendy studenta v limericku


kedze marek sa dal do sluzieb naroda pracujuceho, zastupit ho v prezentovani nasho zivota tuto mam tu cest ja (niektori ma poznate pod menom peter/peto :) )

vikend pred dvoma tyzdnami sa cele irsko oblieklo do zelenej a slavilo svateho paddyho, my sme sa vybrali ho oslavit v galwayi, ale samozrejme prsalo, tak najkrajsia fotka ktora mi z neho vznikla je tato po lavej strane. nasledne sme sa vybrali do takzvaneho
Achill Island, co je tu najvacsi ostrov uplne na severozapadezapade (dalsia vec na zapade je amerika). Z vyletov nebolo kvoli brutaalnemu vetru a ladovemu dazdu nic, tak som asi stokrat videl tuto plaz, ktora bola par metrov od nasho pristresia a musel vypit
zasoby, ktore som si s kamaratom na vylet zobral... clovek si ten guinness normalne
zamiluje. priebezne cislo, kolko som do tohto cierneho moku dosial investoval radsej ani nechcem odhadovat ...



minuly vikend nam uz pocasie prialo viac a vylet na juzne pobrezie do county Cork bol krajsi. na plazi sme si kusok zahrali kvazirugby,
prezreli naaadherny zapad slnka nad zapadom europy a na druhy den sme si vyskusali vytvorit hrnceky v pottery rodicov nasej spolubyvajucej.










na uplny zaver pridavam fotku hradu v limericku. pre viac fotiek navstivte moju homepegu. a neprehanajte to s ucenim na erasme, ten je len jeden, knihy ci kariera pockaju. btw mojim odmlcanim by som chcel vyzvat ludi, ktori blog navstevuju a tiez mlcia, aby tiez niecim prispeli.






No comments: