Tuesday, October 19, 2010

Rafting

A je to tady.

Univerzita je tak hodná, že v rámci různých aktivit pořádá pro studenty různé výlety. Již byl výlet na pláž, budoucí bude výlet po kopcích (prý zrovna uprostřed lovecké sezony, tak nám dají oranžové klobouky, aby nás nikdo nesestřelil :D ) ... ale tento výlet byl na rafty. Zájem byl veliký a kapacita malá. Trošku jsem se divil, proč jelo převážně ženské osazenstvo, ale když jsem viděl náročnost řeky, tak jsem pochopil. Každopádně zážitek veliký.

Všelijaké vybavení nám bylo zapůjčeno. Nutná instruktáž jak pádlovat a jak se chovat v případě převrhnutí byla jako obvykle jak pro malé. (to mi připomíná, jak nám při výletu do města poučovali jak správně nastupovat po schodech do autobusu :D ) Počasí nám přálo, zato vody příliš nebylo. Jeden raft se tak dokonale zasekl, že ho museli ručně přenášet :D Já naštěstí seděl s dobrým instruktorem v posádce, kterou jsme pojmenovali Sheela a maličko jsme se zadřeli jen jednou. Alespoň byl čas se pokochat krajinkou. To nám vyprávěl jednu storku, jak jednou jel s velice konzervativními knězy a hle na jednom kameni provozovali homosexuální styk dva milenci. A prý se jim nechtělo přestat. Škoda pro kněze byla ta, že kolem nich museli všichni projet...
Nám se teda nic podobného nepřihodilo, zato jsme vyzkoušeli takzvaný surfing. Což spočívalo v tom, že jsme sjeli pod jez a nechali do lodi proudit vodu, takže se příď potopila a záď zvedla. Člověk, co byl speciálně předkloněn na přídi se tak dokonale vymáchal. Prý kdyby, bylo více vody tak to má efekt takový, že se raft dostane do sloupu a lidičky z něj hezky vypadaj :) to jsem říkal na začátku, že chci zažít... hmm někdy příště.

No comments: